بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:, :: 13:45 :: نويسنده : پیام عب

برترین ها: گوشی‌های هوشمند خانواده گلکسی اس سامسونگ از همان نسخه نخستین طرفداران بسیاری میان کاربران پیدا کردند. اما این مساله باعث نشد سامسونگ از تلاش بیشتر دست بردارد و به همین دلیل، چهارمین کهکشان زیبای خود را نیز از ششم اردیبهشت تحت قرارداد دو ساله AT&T با قیمت 639 دلار  روانه بازار اروپا خواهد کرد. 

 

البته این گوشی رقبای سرکشی همچون آی‌فون 5 دارد و به دست آوردن جایگاه نخستِ بهترین اسمارت‌فون موجود چالش بزرگی برای آن است.

 

 

 

گلکسی اس 4 سامسونگ، یک سر و گردن بالاتر از برادران بزرگ‌تر خود است و قابلیت‌ها و امکانات بهتر و مطلوب‌تری دارد. پرچم‌دار جدید سامسونگ همه امکانات گوشی‌های قبلی خانواده خود را در میان سخت‌افزار قوی‌تر و نرم‌افزارهای متفاوت جمع کرده است. به لطف مجموعه کاملی از انواع حسگرهایی که دارد، گلکسی اس 4 را می‌توان یک گوشی همه‌کاره که همه باید آن را داشته باشند، دانست. این گوشی امکاناتی دارد که با شنیدن و دانستن آنها حتما هیجان زده خواهید شد. 

 

 

 

گلکسی اس 4، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، عمر باتری طولانی‌تر و قدرت بیشتر در بدنه‌ای کوچک‌تر از گلکسی اس 3 دارد. در این مقاله این گوشی هوشمند را ار هر نظر زیر ذره بین برده‌ایم تا بیشتر با آن آشنا شویم. 

 

باید بدانید دو نسخه از گلکسی اس 4 عرضه خواهد شد: یکی I9500 است که پردازنده Exynos 5 Octa دارد و دیگری I9505 است که فناوری اتصال LTE و تراشه اسنپ‌دراگون 600 دارد. این مقاله، بررسی مدل دوم است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...

اگر از کاربران در خیابان بخواهید اولترابوک را تعریف کنند، اغلب به چشم های شما زل زده و از ادبیات گسترده ای برای توصیف آن استفاده می کنند.
عمومی ترین تعریف اولترابوک را می توان ایجاد دستگاهی جدید مبتنی بر انقلاب در نوت بوک تلقی کرد که سبک تر، ظریف تر و قدرتمندتر از دستگاههای 4، 5 سال پیش بوده و کاربران با آن احساس راحتی و غرور بیشتر می کنند.
لمسی بودن اسکرین، عمر باطری بیشتر از قبل، یو اس بی نسخه سه و در نهایت ویندوز 8 را می توان از ملحقات بعدی اولترابوکها دانست که در تحول این دستگاه نقش داشته اند.
با این اوصاف می خواهیم به سراغ اولترابوک های مبتنی بر ویندوز 8 برویم و آنها را
مقایسه کنیم:

بقیه در ادامه مطلب.....

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...

فلش مموری یک بار مصرف ساخته شد
گاهي اوقات نياز به داشتن يک عدد حافظه فلش ساده، درست مانند نياز به داشتن يک عدد چسب زخم، ضروري است.
فلش مموری یکی از کاربردی ترین تجهیزات رایانه ای در ایران و جهان است و به همین خاطر شرکتهای بزرگ فناوری جهان، هر روز حافظه‌هاي فلش جالب و پيشرفته ‌اي به بازار عرضه مي‌ کنند.
ولي گاهي اوقات نياز به داشتن يک عدد حافظه فلش ساده، درست مانند نياز به داشتن يک عدد چسب زخم، ضروري است و نمی شود برای رفع نیاز، ترفند یا راه حلی فوری قابل کشف نیست.
اما شرکتهای فناوری، محصولی را طراحی کرده اند که در اين مواقع به راحتي کار کاربران را راه مي‌اندازد. این وسیله نوعي حافظه فلش فوري است که در اندازه يک کارت تلفن طراحي شده و 4 عدد حافظه فلش در آن تعبيه شده است که کاربر در هنگام نياز فوري مي‌ تواند يکي از آن‌ها را از بقيه جدا کرده و استفاده کند.
جنس اين محصول 4 گيگابايتي 100 درصد قابل بازيافت بوده و از جنس خمير کاغذ است و در تبلیغات آن تاکید شده که کاربر مي‌ تواند بقيه این فلش ها را کنار گذاشته و در صورت نياز از آن‌ها استفاده کند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

در روزی که شاهد انتشار گزارش مالی سامسونگ بودیم، از یک گلکسی جدید هم مطلع شدیم. تلفنی به نام Galaxy Core که قرار است شبیه به گلکسی S4 باشد اما با قیمتی نسبتا ارزان و مشخصاتی پایین به بازار ارایه خواهد شد. ضمن اینکه به احتمال زیاد این تلفنی دو سیم کارته است. می توانید این تلفن را از نظر مشخصات و قابلیت ها با تلفن هایی مانند گلکسی S3 مینی یا S2 مقایسه کنید. گفته می شود گلکسی کور تلفنی ۴.۳ اینچی است که رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسلی دارد. پردازشگر آن هم دو هسته ای با سرعت ۱٫۲GHz است.


رم گلکسی Core معادل ۷۶۸ مگابایت است و با اندروید ۴٫۱ وارد بازار خواهد شد که در این مورد همراه با آخرین نسخه اندروید نیست و عقب به حساب می آید. گلکسی کور سامسونگ با دوربینی ۵ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی وارد بازار می شود و جی پی اس، وای فای و بلوتوث ۴٫۰ دارد. باطری هم ۱۸۰۰mAh خواهد بود. این تلفن احتمالا با قیمتی حدود ۲۸۰ دلار به بازار ارایه خواهد شد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 14:6 :: نويسنده : پیام عب

عرش نیوز :

با فروش ۱ میلیون عدد خودرو، « فورد » در سال گذشته پرفروش‌ترین خودرو در جهان اعلام شد. فروش این خودرو در سال گذشته در چین با افزایش ۵۱ درصدی و در آمریکا با رشد ۴۰ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامۀ فیگارو، شرکت آمریکایی فورد در بیانیه‌ای اعلام کرد که مدل سواری "فورد فوکس"(Ford Focus) سال گذشته پرفروش ترین خودرو در سطح جهان بوده است.
در سال ۲۰۱۲ شرکت فورد نزدیک به ۱.۰۲ میلیو عدد خودروی سواری ۲ در و ۴ در با سوخت بنزین روانه بازار کرده بود و گفته می‌شود افزایش فروش آنها در آمریکا ۴۰% و و در چین ۵۱% بوده است. جیم فارلی، یکی از مدیران بخش بازاریابی فورد در بیانیه‎ای که از سوی این شرکت منتشر شد، با اعلام تبریک نسبت به این موفقیت بزرگ می‌گوید: فروش تولیدات ما از استقبال بالایی در میان مصرف‌کنندگان در کل جهان برخوردار بوده است. فارلی می‌افزاید: با استراتژی "وان فورد"(One Ford) که در واقع تولید در سطح جهان را هدف قرار داده است، ما در شرایطی هستیم که می‌توانیم در سطح مناسبی تولید کنیم و با ایجاد رابطۀ مناسب میان کیفیت و قیمت، محصولات خوبی به مشتریان در کل جهان عرضه کنیم. 

بقیه در ادامه مطلب و نظر یادتون نره ....

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 11:51 :: نويسنده : پیام عب

سخت افزار چیست؟


کامپیوتر شما (کامپیوترهای شخصی) سیستم ، که متشکل از اجزای بسیار. برخی از آن دسته از اجزا ، مانند ویندوز ایکس پی ، و تمام برنامه های دیگر خود ، نرم افزار هستند. چیزهای را که در واقع می توانید ببینید و لمس ، و احتمالا شکستن اگر شما آن را به بیرون پرتاب پنجره طبقه پنجم ، سخت افزار است.

نه هر کسی دقیقا همان سخت افزار. اما کسانی از شما که باید یک سیستم رومیزی ، مانند مثال نشان داده شده در شکل 1 ، احتمالا بسیاری از قطعات نشان داده شده در این رقم همان. کسانی که از شما با رایانه های نوت بوک احتمالا بسیاری از قطعات مشابه دارد. فقط در مورد شما همه مولفه ها به صورت یک واحد به اندازه کتاب های قابل حمل یکپارچه شده است.

http://iranom.loxblog.com/

شکل 1
واحد سیستم کامپیوتر واقعی است ؛ هر چیز دیگری است به نام دستگاه جنبی. واحد سیستم کامپیوتر شما احتمالا حداقل یک درایو فلاپی دیسک ، و یک درایو سی دی یا دی وی دی ، را که شما می توانید دیسک های فلاپی و سی دی وارد کردن. یکی دیگر از هارد دیسک وجود دارد ، به نام دیسک سخت در داخل واحد سیستم ، همانطور که در شکل 2 نشان داده شده است. شما می توانید که دیسک را حذف کنید ، و یا حتی آن را ببینید. اما آن وجود دارد. و هر آنچه را که در حال حاضر "را در کامپیوتر شما" است که در واقع در دیسک سخت ذخیره می شود. (ما می دانیم که این به این دلیل است که هیچ جای دیگری در داخل کامپیوتر که در آن شما می توانید اطلاعات ذخیره وجود دارد!).

http://iranom.loxblog.com/

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 5 آبان 1391برچسب:, :: 15:37 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/

در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۵ گوگل شرکت اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه‌گذاری شده بود، در زمینه تولید نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی برای تلفن‌های همراه فعالیت می‌کرد. اندی روبین مدیر ارشد اجرایی این شرکت پس از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌مقام مدیریت مهندسی این شرکت و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد. تیم اندروید به رهبری روبین فعالیت خود را برای تولید پلتفرم موبایل مبتنی بر کرنل لینوکس آغاز کردند و نتیجه اولیه این پروژه در کنفرانس خبری شرکت گوگل در ۵ نوامبر سال ۲۰۰۷، مطرح کردن «اتحادیه گوشی باز» یا Open Handset Alliance بود. ۳۴ شرکت فعال در زمینه تولید نرم‌افزار، تولید گوشی‌های تلفن همراه، اپراتور تلفن همراه و تولیدکننده نیمه رساناها و پردازنده‌های تلفن همراه اعضای بنیان‌گذار این اتحادیه بودند. در میان نام‌های مشهور در بین اعضای مؤسس، شرکت‌هایی چون سامسونگ، ال جی، موتورولا، اچ تی سی، T-Mobile، NTT DoCoMo، اینتل، Nvidia، تگزاس اینسترومنتس، کوآلکام، برادکام، تلفونیکا، اسپرینت، eBay و البته گوگل به چشم می‌خوردند. اریک اشمیت مدیر ارشد اجرایی گوگل در این مراسم گفت: «اعلام امروز بسیار جاه‌طلبانه‌تر از معرفی تنها یک تلفن گوگلی است که در چند هفته اخیر توسط رسانه‌ها پیش‌بینی شده بود. از دیدگاه ما پلتفرمی که ما ارائه کرده‌ایم، هزاران تلفن گوناگون را به بازار روانه خواهد کرد.» نخستین گوشی مبتنی بر اندروید توسط شرکت اچ تی سی با همکاری T-Mobile تولید شد. این گوشی که به فاصله کمتر از یک سال از تشکیل اتحادیه Open Handset Alliance یعنی در ۲۲ اکتبر ۲۰۰۸ تولید شد، در بازارهای مختلف به نام‌های اچ‌تی‌سی دریم، تی‌موبایل جی۱ و Era G1 به بازار عرضه گردید.

http://iranom.loxblog.com/


تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 12:54 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

این ها قالب تخم مرغ است تخم مرغ رو می ریزید در این قالب های زیبا

نظریادتون نره

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 11:41 :: نويسنده : پیام عب

http://iranom.loxblog.com/ 

http://iranom.loxblog.com/

http://iranom.loxblog.com/

تاريخچه تلويزيون:

مراحل نخست تلويزيون

انتقال تصوير از فاصله دور از قرن نوزدهم پژوهش گرانی در کشورهای اروپائی همچنين ژاپن و روسيه را بخود مشغول داشت.

1843: تجزيهی عکس و ترکيب دوباره ی آن (Scaning) يا جارو زدن توسط الکساندرباين.

1856 : ساخت پانتوگراف توسط جوانی کارلی. او با سيم تلگراف پيام خطی روی کاغذ فرستاد.

1873: کشف فلز سلينيوم که انرژی نورانی را به انرژی الکتريکی تبديل میکرد.

1879 : جی _ آر کری انگليسی دستگاهی به نام تلکرتروسکوپ ساخت که در حقيقت آينهی گردان بود که تجزيهی عکس را انجام میداد. ( کنستانتين سنلک فرانسوی هم با بازی آينههای نوسانی يا گردان اصول تجزيه عکس را مطرح کرد)

1884 : پاول نيپکوف آلمانی يک صفحه ی گرد سوراخ دار ساخت که صفحه را خط به خط رج میزد. اين دستگاه تلسکوپ چرخش خطی الکتريکی سوراخ داری بود که محور عمودی داشت و هنگام چرخش هم جاروب میزد و هم الکترون پرتاب میکرد و ايدهی اوليهی تفنگ الکترونيکی بود اما کار آن به شيوهی مکانيکی بود. اين ايده به اين دليل ناموفق بود چون الکترون بلافاصله به گرما تبديل میشد.

1897: کارل براون آلمانی اشعه ی نوسان نگار کاتدی را ساخت.

1907: لوله ی تقويت کننده ی گرمايي يونی ساخته شد که با حرارت دادن الکترون منتشر و آزاد میکرد.

1907: ساخت فتوتلگراف توسط آرتورکورنآلکانی. او يک رابطهیتصويری بين برلنوپاريس برقرارکرد. سرعتآن خيلیکم بود.

1911: بروسلينگ روسی لامپهای اشعه کاتدی (فتوسل) را ساخت.

بقیه در ادامه مطلب  ما درباره این موضوع مطلب بسیار زیادی در ادامه مطلب نوشته ایم که اگر نخونید پشیمون می شویید...

http://iranom.loxblog.com/

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 13:52 :: نويسنده : پیام عب

یک سوسک حمام می‌تواند ۹ روز بدون سر زندگی کند تا اینکه از گرسنگی بمیرد.
یک کوروکودیل نمی‌تواند زبانش را بیرون در بیاورد.
حلزون می‌تواند ۳ سال بخوابد.
به طور میانگین مردم از عنکبوت بیشتر می‌ترسند تا از مرگ!
اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ‌وقت تمام نخواهد شد.

بقیه در ادامه مطلب...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 2:25 :: نويسنده : پیام عب

برای عضویت رایگان و آسان  بر لینک زیر کلیک کنید

 

iranom.loxblog.com/member.php

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 16:18 :: نويسنده : پیام عب

معاونت توسعه و مهندسی مخابرات استان تهران با بیان اینکه امکان ارسال پیامک با استفاده از شماره‌ تلفن ثابت و از طریق اینترنت، به مشترکین تلفن همراه و یا تلفن ثابت فراهم شده است، اعلام کرد: با سرویس آسانک درحین کاربری اینترنت بدون نیاز به گوشی تلفن همراه و ثابت می توان پیامک ارسال کرد.
سمیع‌الله صادقی در گفت‌وگو با موبنا با بیان اینکه شرکت مخابرات استان تهران سرویسی را فعال کرده است که به واسطه این سرویس، مشترکین می‌توانند با شماره‌ تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، به مشترکین تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیامک ارسال کنند، اظهار داشت: شماره‌ فرستنده‌ پیامک، همان شماره‌ تلفن ثابت کاربر بوده و حتی امکان ارسال پیامک به تلفن ثابت نیز وجود دارد.
وی افزود: استفاده از این سرویس جدید مخابرات، باعث خواهد شد که پیامک‌هایی که افراد برای اطلاع‌رسانی، تبلیغات و تعامل با مشتریان خود ارسال می‌کنند به جای ارسال با پیش شماره‌ی 1000 یا 2000 و یا 3000، با شماره‌ تلفن ثابت فرد و با پیش شماره 021 ارسال شود.
وی با بیان اینکه شناسه پیامکی این سرویس همان شماره تلفن تماس کاربر خواهد بود، ادامه داد: به محض دریافت پیامک روی تلفن همراه مخاطب، امکان برقراری مستقیم تماس (call) و یا پاسخ دهی مستقیم (reply) روی همان شماره، برای دریافت کننده پیامک وجود دارد چرا که شماره ارسال پیامک (ID) همان شمار تلفن ثابت است.
صادقی افزود: متقاضیان با مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین مخابرات سرویس پیامک اینترنتی(ارسال و دریافت پیامک) خود را می توانند فعال و هزینه آن را بر روی قبض تلفن ثابت پرداخت کنند.
معاونت توسعه و مهندسی مخابرات استان تهران گفت: همچنین متقاضیان ازطریق سایت اینترنتیwww.asanak.ir برای دریافت این سرویس ثبت نام کنند.
وی در پاسخ به اینکه فرق سرویس آسانک با پیامک انبوه چیست، اظهار داشت: با استفاده ازاین سرویس امکان ارسال و دریافت پیامک انبوه از طریق تلفن ثابت وبدون پیش شماره های 1000، 2000 و یا3000 فراهم شده که این خط تلفن ثابت کاربر است که به صورت انحصاری و از سمت مخابرات تهران در اختیار فرد قرار داده شده است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 16:16 :: نويسنده : پیام عب

اگر با گسترش فعالیت یاهو، کیفیت و دقت نتایج ارائه شده از سوی یاهو مناسب باشد، این رویکرد جدید به جست‌وجو در وب، بی‌تردید سهم گوگل در بازار را به مخاطره خواهد انداخت.

یاهو مرورگر خود با نام «اکسیس» را منتشر کرد.

این مرورگر که نسخه‌های مخصوص کامپیوتر شخصی و موبایل را داراست، رویکردی جدید در مرور اینترنت و جست‌وجو در اینترنت ارائه می‌کند.

محصول جدید یاهو بعد از آن عرضه می‌شود که سال‌هاست یاهو به دلیل تصمیمات نادرست، درگیر مشکلات مدیریتی شده، و روزبروز سهم خود را در بازار از دست می دهد.

در چنین شرایطی، اقدام جدید یاهو گامی قابل توجه به جلو تلقی می‌شود.

اما مرورگر جدید یاهو که بیکباره پا به عرصه رقابت گذاشته، و نیز چگونگی جست‌وجو، چه ویژگی شایان توجهی را داراست؟

مهدی رودکی، کارشناس وب و مدیر سایت ایران سئو، در گفت‌وگو با ایتنا، در خصوص تحولی که این اقدام یاهو در جست‌وجو و نیز سئو ایجاد می‌کند می‌گوید: ارائه این محصول، خبری خوب برای یاهو است با توجه به افول فعلی موقعیت و نیز کاهش سهمش در بازار جست‌وجو، و اتفاقات هفته‌های اخیر مرتبط با مدیر عامل این شرکت.

رودکی می‌افزاید: این محصول، روش سنتی چندین ساله جست‌وجو را تغییر می‌دهد؛ اینجا پیش‌نمایش نتایج را می‌بینیم و نه لیستی از لینک‌ها را. به عبارت دیگر، زیبایی گرافیکی نیز در مراجعه کاربر به سایت‌ها نیز مورد توجه و مهم خواهد بود.

به گفته وی،‌ با این روش، تعداد نتایج جست‌وجو هم ارائه نمی‌شود و کاربر می‌تواند از یک نتیجه به نتیجه بعدی برود و اگر جوابی نیافت خیلی راحت عبارت جست‌وجو را تغییر دهد.

رودکی اضافه می‌کند: با توجه به اینکه نتایج یاهو توسط موتور جست‌وجوی بینگ پشتیبانی می‌شود، از این به بعد مدیران سایت‌ها باید نگران رتبه‌های خود در بینگ نیز باشند.

وی در پایان چنین می‌گوید: اگر با گسترش فعالیت یاهو، کیفیت و دقت نتایج ارائه شده از سوی یاهو مناسب باشد، این رویکرد جدید به جست‌وجو در وب، بی‌تردید سهم گوگل در بازار را به مخاطره خواهد انداخت. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 16:0 :: نويسنده : پیام عب

به گزارش افکارنیوز به نقل از جام جم آنلاين: باز هم تلفن همراه‌تان را در خانه جا گذاشتيد؟ اشكالي ندارد. مي‌توانيد مطمئن شويد كه ديگر هرگز آن را جا نخواهيد گذاشت. چگونه؟ با قراردادن آن داخل بدن‌تان!

اگر واقعا اين امكان وجود داشت، آيا دوست داشتيد تلفن همراه‌تان عضوي دائمي از بدنتان شود؟ شايد فكر كنيد فعلا براي پاسخ‌دادن به چنين پرسشي زود باشد. اما اين‌طور نيست و بزودي بايد به چنين پرسشي پاسخ دهيد.

پژوهشگران يك شركت نرم‌افزاري در كانادا به بررسي اين مساله پرداختند كه اگر وسايل الكترونيكي درون بافت بدن انسان قرار بگيرد، باز هم قابل استفاده است يا خير.

پاسخ به اين پرسش «بله» است. اين پژوهشگران يك دكمه، يك LED و يك حسگر لمسي را زير پوست يك جسد قرار دادند و همه اينها بخوبي كار كردند حتي اين گروه پژوهشي توانست از طريق بلوتوث با اين وسايل ارتباط برقرار كرده و نيز به صورت بي‌سيم آنها را شارژ كند.

اين دستاورد در كنفرانس عوامل انساني در سيستم‌هاي محاسباتي تگزاس به همگان معرفي شد. يكي از پژوهشگران اين تيم در اين كنفرانس گفت: «نكته مهمي كه به آن دست يافتيم اين است كه امكان استفاده از اين وسايل در زير پوست هم وجود دارد.»

حال پرسش ديگري مطرح مي‌شود؛ آيا مردم حاضرند وسيله‌اي الكترونيكي در درون بدنشان قرار بگيرد؟ حتي فكركردن به اين مساله هم تا حدي ترسناك است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : پیام عب

توسعه دهندگان نرم افزاری به تازگی قابلیتی را به فروشگاه آنلاین اپل اضافه کردند که به کاربران اجازه میدهد تا با داشتن حساب کاربری اپلیکیشن های مورد نظر خود را پیش از خرید مورد آزمایش قرار دهند.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Appinsider،سایت ReadWriteWeb تصویری منتشر کرده که در آن محصولات مختلف اپل از جمله iMac و چندین محصول دیگر در حال آزمایش نرم افزار کاربردی فیس بوک بر روی صفحه نمایش خود هستند. این ویژگی ظاهرا با نام Dive Apple عرضه خود را آغاز کرده و در صفحه پروفایل کاربران سایت پست هایی در مورد نرم افزار های تست شده نیز وجود دارد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:48 :: نويسنده : پیام عب

کارشناسان معتقدند استفاده از تلفن همراه باعث سقوط یک فروند هواپیما در جاکارتا شده است.
اگرچه بارها توصیه شده که از تلفن‌های همراه در حین پرواز استفاده نشود، اما باز هم بسیاری از افراد بی‌توجهی می‌کنند. براین اساس چهارشنبه گذشته یک فروند هواپیما در جاکارتا سقوط کرده و کارشناسان معتقدند اختلالات ناشی از سیگنال‌های تلفن‌همراه در سقوط این هواپیما بی‌تاثیر نبوده است.
به گفته یکی از خلبانان اندونزیایی، حتی اگر یک مکالمه در هواپیما صورت بگیرد می‌تواند منجر به وقوع پیوستن یک سقوط باشد.
به گزارش موبنا،خلبان این پرواز هم اعلام کرده که تلفن‌های همراهی که در این پرواز توسط مسافران مورد استفاده قرار گرفته ممکن است باعث سقوط شده باشد.
اگرچه برخی از خلبانان هم معتقدند که تلفن‌‌های همراه مشکلی را برای سیستم ارتباطی هواپیما ایجاد نمی‌کنند، اما عوامل دیگری همچون اشتباهات انسانی، سیستم‌های قدیمی یا از کار افتادن سیستم هشدار می‌تواند دلیل به وجود آمدن چنین مشکلی باشد.
با این حال هنوز مشخص نشده که دلیل این سقوط چه بوده است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:47 :: نويسنده : پیام عب

گوگل موتور جستجوی خود را به نوعی تغییر داده است که بتواند پاسخ سریعی برای پرسشهایی که جستجو می‌شوند فراهم کند و بعد انسانی‌تری برای نتایج ارائه شده فراهم کرده است.
گوگل با استفاده از تکنیکی که از آن به عنوان " نمودار دانش" یاد کرده است که الگوریتمهای سایت را طور تغییر می دهد که نتایج ارائه شده انسانی تر باشند.
این ویژگی ابتدا برای کاربران ایالات متحده و پس مدتی برای کاربران سطح جهان در دسترس خواهد بود.
تلاشهای جدید گوگل برای اصلاح نتایج یافته شده یک موضوع در پی اقدامات اخیر موتور جستجوی "Bing" را به عنوان رقیب صورت گرفته است تا به عنوان نتایج یافته شده برای یک موضوع تنها به فهرستی از آدرسهای الکترونیکی سایتهای دیگر اکتفا نکند.
" Bing " به عنوان موتور جستجوی مایکروسافت ستون تصاویر فوری خود را به عنوان بخشی از تغییر طراحی سایت خود از هفته گذشته راه اندازی کرد.
آمیت سینگال معاون ارشد بخش مهندسی گوگل اظهار داشت: تاکنون این موتور جستجو می توانست تنها کلیدواژه ها را تطبیق دهد بدون اینکه متن و محتوای متن را تشخیص دهد.
وی افزود: واژه های " تاج محل" می تواند معانی مختلفی برای افراد مختلف داشته باشد. این واژه ها می تواند اشاره به یکی از زیبا ترین بناهای جهان یا یک موسیقیدان برنده جایزه گرمی باشد و یا حتی مکان تفریحی در شهر آتلانتیک نیوجرسی یا نزدیک ترین رستوران هندی به محل سکونت شما باشد.
به گزارش مهر براساس اعلام گوگل این "نمودار دانش" به نوعی برنامه ریزی شده است که از 3.5 میلیارد صفت مختلف برای تنظیم نتایج خود استفاده کند به این معنا که می تواند نتایج یک موضوع مورد جستجوی را گروه بندی شده ارائه کند.
گوگل همچنین برای برخی از جستجوها به طور خودکار یک پنجره خلاصه با اطلاعات اصلی درباره موضوع ارائه می کند.
براساس اظهارات سینگال، مرحله بعدی این است که گوگل چگونه می تواند به پرسشهای پیچیده تری چون " 10 دریاچه عمیق آفریقا کدام است ؟" پاسخ دهد.
موتور جستجوی گوگل برای رسیدن به این هدف باید به منابع و عوامل مختلفی با استانداردهای مختلف توجه کند. این نوع جستجوی هوشمندانه و حساب حاشده درحال ضر توسط ولفرم آلفا (Wolfram|Alpha) ارائه می شود.
ولفرم آلفا یک موتور محاسباتی دانش است که توسط ولفرم ریسرچ پایه گذاری شده است این موتور جستجو براساس نرم ‌افزار محاسباتی متمتیکا کار می کند و برخلاف دیگر موتورهای جستجو که معمولا بخشی از یک سایت را در اختیار کاربر می ‌گذارند، ولفرام ‌آلفا این اطلاعات را پردازش کرده و سپس در اختیار کاربر می‌گذارد.
ارائه یک موتور جستجو که بتواند به طور طبیعی به پرسشهای انسانی پاسخ دهد همواره یک هدف در دنیای فناوری بوده است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:33 :: نويسنده : پیام عب

اغلب کارخانه‌های فروشنده لپ تاپ توصیه می‌کنند که تمیز کردن کلی لپ تاپ یک بار در سال بیشتر انجام نشود.
به گزارش افکارنیوز به نقل از عصر ایران، اما کسانی که دایما در سفر هستند نیاز بیشتری به تمیز کردن کامپیوترشان پیدا می‌کنند. نخستین نکته در هنگام تمیز کردن لپ تاپ این است که از پارچه‌های زمخت و زبر و موادی که دارای حلال‌های آمونیاکی هستند خودداری کنید.

انواع گردو خاک و کثافات مانند موی حیوانات و غیره ممکن است به درون کامپیو‌تر شما رفته باشد. خاک سیگار و تفاله‌های ریز از دیگر مواردی است که درون لپ تاپ‌ها پیدا می‌شود!

این‌ها معمولا بر روی صفحه نمایشگر شما و یا درون پورت‌ها می‌نشینند و مشکلاتی را ایجاد می‌کنند. شما برای تمیز کردن لپ تاپ خود به وسایل زیر نیاز دارد: دمنده هوا، پارچه تنظیف پزشکی، محلول نظافت و در آخر یک تکه پارچه کتانی مانند یک تی شرت.

بخش بیرونی:
برای تمیز کردن بخش بیرونی و بدنه لپ تاپ از یک تکه پارچه کتانی استفاده کنید که می‌تواند بخشی از یک تی شرت کهنه و قدیمی باشد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:5 :: نويسنده : پیام عب

این روزها کتاب‌هایی که درباره زندگی و مرگ معمر قذافی باشد در جهان عرب از پرفروش‌ترین کتاب‌ها محسوب می‌شود که از جمله آنها «مردی از جهنم»، «اطرافیان قذافی» و «پایان جمهوری ترس» است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری شعر و ادب عربی، کتاب جدیدی به نام «مردی از جهنم» نوشته «رمزی المناوی» که به زندگی قذافی می‌پردازد در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان قرار گرفته است.

پرفروش شدن این کتاب، آن را در کنار دیگر کتاب‌های پرفروش درباره زندگی و مرگ قذافی چون «اطرافیان قذافی» نوشته عبدالرحمن شلقم، «پایان جمهوری ترس» نوشته حسن صبرا قرار می‌داد.

بنابر این گزارش «بوردرز» و «فرگن مول امارات» و «المجرودی» که از بزرگترین کتاب فروشی‌ها در منطقه خلیج فارس هستند اعلام کردند کتاب‌های «اطرافیان قذافی» نوشته عبدالرحمن شلقم، «مردی از جهنم» نوشته رمزی المناوی و «پیکاسو و استارباکس» نوشته یاسر حارب از پرفروش‌ترین کتاب‌ها هستند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

به نقل از شبکه بی‌بی‌سی، "اسکات تامپسون"، مدیر اجرایی سایت یاهو به دلیل اتهاماتی که به دلیل ارائه مدارک جعلی در رزومه کاری، متوجه وی بود، از سمت خود استعفا داد.

پیش از این هم شایعاتی مبنی بر احتمال کناره‌گیری وی منتشر شده بود، که این شایعات امروز از سوی این شرکت تایید شد.

اسکات تامپسون که از ماه ژانویه به این سمت انتخاب شده بود، و پیش از این هم مدیرعامل شرکت پرداخت اینترنتی "پی پال" بوده است، سال‌ها مدعی بود که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است، که بررسی‌های انجام شده دروغ بودن این ادعاها را ثابت کرد و وی در نهایت در جلسه هیئت مدیره شرکت بحران‌زده یاهو، کناره‌گیری از این سمت را پذیرفت.

بنا بر اعلام یاهو، "راس لوینسون" مدیر بخش رسانه‌های جهانی یاهو موقتا به عنوان جایگزین تامپسون در این سمت قرار گرفته است.
شرکت یاهو مدتی است که با بحران و زیان مالی شدید روبرو شده است، تا جایی که ماه گذشته تعدیل نیروی 2000 نفری در این شرکت اعلام شد. رسوایی اخیر تامپسون نیز می‌تواند موجب افزایش مشکلات این شرکت شود.
فارس 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:41 :: نويسنده : پیام عب

شرکت اپل اعلام کرده که درنظر دارد در سیستم عاملهای جدید خود که از آن با عنوان iOS 6 یاد می‌شود نقشه گوگل را حذف کرده و به جای آن نقشه خود را جایگزین کند.

طراحی برنامه نقشه اپل به برنامه کنونی نقشه گوگل شباهت دارد که در حال حاضر روی آی فن، آی پد و آی پاد کاربرد داد، اما گفته می شود که این برنامه از سرعت بیشتری برخوردار است و نسبت به نقشه گوگل قابل اعتماد تر است.

طی چند سال گذشته، شرکت اپل چند شرکت نقشه برداری چون Placebase، شرکت فناوری C3 وPoly9 را خریداری کرد که براساس این امر موجب شد اپل بتواند یک پایگاه داده های کامل برای برنامه نقشه خود تهیه کند و دیگر به گوگل اتکا نکند.

براساس گزارش بیزینس تودی، هفته گذشته اپل تصدیق کرد که از ماه مارس تاکنون برنامه های آی فن و آی پاد چون ابزار مرتب سازی تصاویر اطلاعات خود را از نقشه گوگل به اطلاعات "OpenStreetMap" منتقل کرده است. برنامه اجرایی ابزار مرتب سازی تصاویر از نقشه برای نشان دادن محل گرفتن عکسها استفاده می کند.
اپل همایش جهانی خود را ماه آینده طی روزهای 22 تا 26 خرداد ماه در سان فرانسیسکو برگزار می کند، انتظار می رود خبر مهم امسال به سیستم عامل iOS 6 به عنوان نسل ششم از سیستمهای عامل اپل مرتبط باشد.
مهر 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:22 :: نويسنده : پیام عب

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از دو برابر شدن هدیه ازدواج نخبگان و استعدادهای برتر از سال آینده خبر داد و گفت: علاوه بر این از سال آینده هدیه اولین فرزند نیز به نخبگان و استعدادهای برتر اعطا می شود.
به گزارش بي باک به نقل از خبرنگار مهر، دکتر نسرین سلطانخواه در حاشیه مراسم اهدای هدیه ازدواج به نخبگان و استعدادهای برتر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر میزان هدایای ازدواج نخبگان 5 میلیون ریال است، اظهار داشت: از سال آینده این میزان به 10 میلیون ریال افزایش می یابد.

اعطای هدیه اولین فرزند نخبگان از سوی معاونت علمی

وی اعطای هدیه اولین فرزند نخبگان را از دیگر تسهیلات این معاونت به نخبگان و استعدادهای برتر نام برد و در این باره توضیح داد: این هدیه از سال آینده پرداخت می شود و میزان و نحوه اهدای آن متعاقبا اعلام می شود.

نحوه اعطای ودیعه مسکن به نخبگان

سلطانخواه با اشاره به اعطای ودیعه مسکن به استعدادهای برتر و نخبگان خاطر نشان کرد: افرادی که توانایی دریافت و پرداخت اقساط وام مسکن را ندارند، چنانچه دانشجوی دوره های تحصیلات تکمیلی و متاهل باشند می توانند از ودیعه وام مسکن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه این دسته از افراد تا پایان تحصیلات خود می توانند از ودیعه وام مسکن بهره مند شوند، ادامه داد: این ودیعه به منظور رهن و یا اجاره مسکن است. این وام در تهران و شهرهای بزرگ 25 میلیون تومان است و برای سایر استانها از این میزان کمتر است.

مشکلات خراسان رضوی برای راه اندازی دفتر استانی بنیاد نخبگان

رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به تعداد نخبگان این استان، اضافه کرد: در حالی که این استان از لحاظ دارا بودن تعداد نخبگان و استعدادهای برتر در رتبه سوم قرار دارد ولی از نظر راه اندازی دفتر استانی بنیاد نخبگان در رتبه 30 قرار گرفته است.

سلطانخواه با بیان اینکه این بنیاد آمادگی دارد تا نخبگان این استان را تحت پوشش قرار دهد، یادآور شد: مسئولان این استان باید با جدیت بیشتر زمینه های لازم را برای راه اندازی این دفتر فراهم کنند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:58 :: نويسنده : پیام عب

لپ‌تاپ‌های صفحه بزرگ، اگرچه وزن زیاد و حجم بزرگی دارند و قابلیت حمل و نقل آنها به اندازه لپ‌تاپ‌های سبک وزن با صفحه نمایش‌هاي کوچک آسان نیست، اما به هر حال کاربران خاص خود را دارند و هستند افرادی که صفحه نمایش بزرگ با وضوح و کیفیت بالای تصویر و البته قابلیت‌های فنی بالای دستگاه برایشان اهمیت بیشتری داشته باشد تا وزن لپ‌تاپ.

در این راستا شرکت‌های تولیدکننده، چند نمونه از این لپ‌تاپ‌ها را برای کاربران خاص خود به بازار عرضه مي‌کنند که مدل Acer Aspire 7741G یکی از این لپ‌تاپ‌ها است.

مدل Acer Aspire 7741G از لپ‌تاپ‌هاي صفحه بزرگ ایسر در بازار داخلی است که طراحی باریک دارد و به پردازنده Intel 2.66GHz Core i5- 2.93 GHz مجهز است.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به کارت گرافیکیAMD Radeon HD 6370M 512 MB UpTo 1970 MB، هارددیسکی با ظرفیت حافظه 500 گیگابایت و رم شش گیگابایتی از نوع DDRIII است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم 3/17 اینچ از نوعCineCrystal Display with a Fast Response Time و با وضوح تصویر 1600×900 نقطه در اینچ است.

تجهیز به درایو نوری SuperMulti DL Drive DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM، اسپیکر داخلی استریو، کارتخوان، وب کم 3/1 مگاپیکسلی، شبکه LAN : 10/100/1000، شبکه بی‌سیم Wireless، سه پورت USB 2.0، پورت HDMI، پورت خروجی VGA و... از سایر ویژگی‌هاي این لپ‌تاپ است صفحه بزرگ است.

تجهیز به باتری شش سلولی استاندارد لیتیوم یون 4400 میلی‌آمپری با قابلیت کارکرد 5/3 ساعت از سایر ویژگی‌هاي این لپ‌تاپ است. در مورد سیستم‌عامل این لپ‌تاپ هم باید بگویی که به نسخه Home Premium 64-Bit از سیسم‌عامل Microsoft Windows 7 مجهز است. این لپ‌تاپ سه کیلوگرمی که در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است قیمتی حدود 990 هزار تا یک میلیون و 30 هزار تومان دارد.

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:57 :: نويسنده : پیام عب

جدیدترین گزارش شرکت‌های امنیتی از وضعیت جهانی امنیت اطلاعات، نشان می‌دهد که تنها در 3ماهه نخست سال2012 میلادی، دست‌کم 6‌میلیون ویروس رایانه‌ای کاملا جدید تولید و در شبکه جهانی اینترنت، منتشر شده‌اند.

به گزارش همشهري همچنین یکی از مهم‌ترین اتفاقات امنیتی اخیر، انتشار یک بدافزار عجیب و غریب با عنوان ویروس Police بوده است.براساس گزارش شرکت امنیتی Panda Security این ویروس پس از نفوذ و ایجاد آلودگی در سیستم به‌طور ناگهانی پنجره‌ای را برای شما نمایش می‌دهد که گویا از طرف سازمان‌های امنیتی یا انتظامی بین‌المللی برای شما ارسال شده است.

در این پنجره پیغام هشداری وجود دارد مبنی بر اینکه رایانه شما به علت بازدید از وب‌سایت‌های غیر‌مجاز و نامناسب و یا دانلودهای غیر‌قانونی توسط پلیس و به‌طور موقت توقیف شده است.شما برای حل این مشکل و رفع توقیف از رایانه خود، باید مبلغی را به‌عنوان وثیقه در حدود 100دلار یا بیشتر بپردازید البته شما و تمام کاربران دیگر اینترنت، باید بدانید که این، یک هشدار تقلبی برای فریب شماست و اینکه پلیس هیچ‌گاه از طریق یک پیغام الکترونیک، اقدام به ابلاغ و اجرای حکم‌های رسمی نخواهد کرد و از آن مهم‌تر اینکه برای رفع توقیف‌های قانونی، آن هم بدون تشکیل پرونده‌های قضایی، هیچ گاه از هیچ فردی تقاضای پول نمی‌کند!

بر اساس این گزارش، نرم‌افزارهای تروژان، با ثبت یک رکورد تازه، اکنون بیش از 80‌درصد از کل کدهای مخرب منتشر شده در ماه‌های ابتدایی سال2012 را به خود اختصاص داده‌اند؛ این در حالی است که این بدافزارها در سال گذشته میلادی، تنها 73‌درصد از مجموع ویروس‌ها و بدافزارهای کشف و ثبت شده را تشکیل داده بودند. دلیل توجه خرابکاران اینترنتی به تولید تروژان‌ها، در واقع قابلیت نفوذ نامحسوس و انتشار وسیع و در نهایت آسیب‌پذیری‌های شدید در رایانه‌های قربانی است.

کرم‌های رایانه‌ای با تشکیل نزدیک به 10درصد از کل ویروس‌های تولید شده ابتدای سال 2012 مقام دوم شایع‌ترین بدافزارها را به دست آوردند؛ هر چند انتشار خودکار و انفجاری کرم‌ها به ویژه در شبکه‌های رایانه‌ای می‌تواند اهمیت این نوع از بدافزارها را به مراتب افزایش دهد. پس از کرم‌ها نوبت به ویروس‌های نوع کلاسیک رایانه‌ای و نیز جاسوس افزارها می‌رسد که به ترتیب6.5 و 3‌درصد از کل بدافزارهای منتشر شده در سال‌جاری میلادی را تشکیل می‌دهند.

گزارش اخیر نشان می‌دهد که از لحاظ پراکندگی جغرافیایی آلودگی، شرق آسیا در رتبه نخست مناطق آلوده به ویروس قرار دارد. در این میان و به‌طور متوسط بیش از نیمی از کل رایانه‌های موجود در کشور چین، یعنی 54.25در‌صد از رایانه‌های این کشور، با آلودگی‌های شدید ویروسی مواجه هستند، این رقم برای کشور تایوان چیزی بیش از 45‌درصد و برای کشورهای ترکیه، روسیه و پرو به ترتیب 39، 41و 38‌درصد برآورد شده است. براساس این گزارش، میانگین نرخ آلودگی در سرتاسر جهان نیز 35.5درصد بوده است.

این یعنی بیش از یک سوم رایانه‌های جهان با وجود استفاده از برنامه‌های امنیتی و نرم‌افزارهای ضد ویروس باز هم هدف حمله یا نفوذ موفق بدافزارها قرار می‌گیرند.از طرف دیگر، 9کشور اروپایی به همراه ژاپن، کشورهایی با اینترنت نسبتا امن محسوب می‌شوند که همگی آنها دارای نرخ آلودگی زیر30‌درصد هستند. سوئد، سوئیس و نروژ امن‌ترین کشورهای جهان از لحاظ انتشار و حمله کدهای مخرب محسوب می‌شوند و پاک‌ترین شبکه اینترنت را در اختیار دارند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

همکاران سیستم- نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد در بازار کسب و کارها و مشاغل تجاری، ابزارهای تحت سیستم عامل iOS اپل در حال پیشی گرفتن از فناوری‌های همراه اندرویدی است. این تحقیق که توسط زیرشاخه پژوهشی شرکت Zscaler انجام شده نشان می‌دهد که این روند در سه ماهه اول سال 2012 تشدید شده است.

به گزارش وب سایت pcworld، نتایج این پژوهش حاکی از این است که در سه ماهه اول سال 2012 تراکنش‌های صورت گرفته در محیط ابزار تحت iOS اپل بیش از 50 درصد رشد داشته است. در همین دوره زمانی سهم سیستم عامل اندروید از این تراکنش‌ها 37 درصد کاهش یافته است.

این پژوهش نشان می‌دهد که تا دسامبر سال 2011 دو سیستم عامل اندروید گوگل و iOS اپل در مجموع حدود 47 درصد از کل تراکنش‌های صورت گرفته در این بازار را از آن خود کرده بودند. در این پژوهش تراکنش به معنای دریافت یک فایل از یک وب سرور تعریف شده است.

شرکت Zscaler در این پژوهش دریافته است که سهم فناوری‌های همراه بلک بری در این بازار از 18 درصد در ژانویه سال جاری به 15 درصد در پایان مارس کاهش یافته است. تحلیل‌گران معتقدند افزایش کاربران آیپد و اپل ممکن است یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش سهم اپل از این بازار باشد.

براساس این یافته‌ها، سهم فیس بوک از این بازار از 52.4 درصد در سه ماهه اول سال 2011 به 41.07 درصد در سه ماهه اول سال 2012 کاهش یافته است. این یافته‌ها همچنین حاکی از این است که نسبت سازمان و شرکت‌هایی که دسترسی کاربرانشان به شبکه‌های اجتماعی را قطع کرده‌اند، از 2.46 درصد در ژانویه سال جاری به 3.99 درصد در ماه مارس افزایش یافته است. این در حالی است که تراکنش‌های صورت گرفته در محیط شبکه توئیتر در این مدت از 6.39 درصد به 7.44 درصد افزایش یافته است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:56 :: نويسنده : پیام عب

همکاران سیستم- شرکت اچ پی سعی می‌کند با طراحی اولترابوک‌های ارزان، قیمت این محصولات را در بازار بشکند. اچ پی در روزهای اخیر از یک اولترابوک نازک و سبک رونمایی کرده است که فقط 599 دلار قیمت دارد.

به گزارش وب سایت computerworld، اچ پی ساخت یک اولترا بوک سبک و نازک به نام «آنوی اسلیک بوک» خبر داده است که در نوع خود ارزان‌ترین اولترابوک بازار محسوب می‌شود. اولترابوک‌های آنوی اسلیک بوک مجهز به جدیدترین ریزپردازنده‌های شرکت AMD و اینتل هستند و در دو اندازه 14 و ا5.6 اینچی به بازار عرضه خواهند شد و حداقل قیمت آنها 599 دلار خواهند بود.

اچ پی علاوه بر اسلیک بوک‌ها قصد دارد اولترابوک‌های گران قیمت‌تری را نیز وارد بازار کند. این اولترابوک‌ها با تراشه‌های نسل سوم Core اینتل کار می‌کنند و از نظر اندازه بسیار شبیه اسلیک بوک هستند. طیف قیمتی این اولترابوک‌ها نیز از 749 دلار شروع می‌شود.

اولترابوک‌ها و اسلیک بوک‌های آنوی شرکت اچ پی دارای حداقل 19.8 میلی‌متر ضخامت و 1.8 کیلوگرم وزن هستند و دوام باتری آنها بین 7 تا 9 ساعت است. هم اکنون اولترابوک‌ها فقط متکی به پردازنده‌ها و تراشه‌های شرکت اینتل هستند که از لحاظ طراحی و ضخامت مورد استقبال بازار قرار گرفته‌اند، اما قیمت بالای آنها انتقاداتی را متوجه اینتل کرده است. شرکت AMD رقیب اینتل نیز اعلام کرده قصد دارد با عرضه تراشه‌های جدید قیمت اولترابوک‌ها را به 500 دلار کاهش دهد.

بنابراین گزارش، شرکت اچ پی عرضه اسلیک بوک‌های 14 اینچی و 15.6 اینچی خود را از 9 می سال جاری آغاز کرده است، اما اولترابوک‌های آنوی 15.6 اینچی خود را از 20 ژوئن در دسترس کاربران قرار خواهد داد. مدل‌های 14 اینچی این اولترابوک‌های گران قیمت‌تر نیز از 9 می در دسترس کاربران قرار دارد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:55 :: نويسنده : پیام عب

شرکت ايسوس به‌تازگي محصولي جديدی در رده صفحه نمایش‌های حرفه‌اي خود به بازار ارائه کرده است که در نوع خود بسیار جالب است.

اين صفحه نمایش 24 اينچي که از حداکثر دقت 1200×1920 پيکسل پشتيباني مي‌کند مجهز به يک پنل IPS با نور پس زمينه LED است که اين موضوع علاوه بر کاهش توان مصرفي، افزايش ميزان کنتراست را به همراه دارد که به علت استفاده از ديود نوري به جاي CCFL براي تامین نور مورد نياز ايجاد تصوير، باعث افزايش ديد عمودي اين مانيتور به علت ساختار خاص پنل IPS شده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، اين مانيتور در رده Pro Art اين شرکت قرار مي‌گيرد. پس با توجه به اين موارد بايد بيش از همه موارد در زمينه بهبود رنگ‌ها و نمايش بهتر رنگ‌ها روي آن تمرکز شده.

طبق تست‌ها PA248Q قادر به پوشش 100 درصدي محدوده sRGB‌ است که اين موضوع از اهميت بالايي براي گرافيست‌ها و کاربران حرفه‌اي برخوردار است. ايسوس براي هرچه کاربردي‌تر شدن اين محصول از فناوري کاربردي Quick Fit در آن استفاده کرده است که اين موضوع امکان مديريت و نمايش بهتر تصاوير در سايز‌هاي مختلف استاندارد چاپ را به کاربر مي‌دهد.

اما اين تمام ماجرا نيست چون PA248Q يک ويژگي جديد دارد که در هيچ يک از محصولات همرده خود ديده نمي‌شود و آن تعبيه پورت USB3 براي انتقال سريع اطلاعات و نصب راحت وسايل ذخيره‌سازي بدون نياز به استفاده از پورت‌هاي پنل پشتي يا جلويي کيس است. در کنار اين موارد ويژگي‌هاي کاربرد ديگري مانند Splendid Video Intelligence، PIP و PBP هم براي استفاده بهتر کاربر در نظر گرفته شده است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:51 :: نويسنده : پیام عب

مدت زمان زیادی است که ساخت بازی‌های دنباله‌دار برای شرکت‌ها و استودیوهای بازی سازی تبدیل به یک عادت شده است.

 


البته این خواسته گیمرها هم هست. گاهی در نسخه اول به حدی شانس به کمپانی سازنده رو می کند که اگر در نسخه های بعدی هم تغییر چندانی در بازی به وجود نیاورند باز هم می توانند روی سود کلانش حساب کنند.

 

مسلم پاک گهر: ولی این مساله در بازی هایی با عنوان های ورزشی شکل دیگری دارد. چرا که بازی داستان زیادی ندارد و تقریبا از ابتدا تا انتهای آن تکرار یک رفتار است. اینجا خلاقیت و به روز بودن عواملی است که باعث می شود گیمر تصمیم به ادامه یا رها کردن یک بازی بگیرد. کمپانی EA Sports که ید طولایی در ارائه بازی های ورزشی دارد این بار دومین نسخه از بازی نه چندان موفق Grand Slam Tennis را به بازار فرستاده تا شاید بتواند همچون بازی فوتبالش مخاطبان خود را پیدا کرده و سودی را که انتظارش را دارد به دست بیاورد.

 

 

 


گیم پلی: Grand Slam Tennis2 یک بازی شبیه سازی شده است، به همین جهت کمپانی EA Sports تلاش زیادی کرده تا تمام قوانین بازی را در دنیای واقعیت به کنسول ها هم بیاورد. با وجود آن که در بعضی حرکات و عکس العمل های بازیکن های بازی کمی اغراق دیده می شود اما گیم پلی بازی از نکات مثبت زیادی برخوردار است و تا حدودی توانسته در این بخش موفق عمل کند. هر بازیکنی که شما انتخاب می کنید با توانایی این فرد در دنیای واقعیت هماهنگی زیادی دارد و از طرفی هم هوش مصنوعی حریفتان در بازی بسیار خوب و قوی طراحی شده است. مثلا دیگر شما نمی توانید با ضربات بی هدف به موفقیت های پیاپی در بازی برسید و اگر پشت هر ضربه تان تفکری نباشد از این همین ابتدا می بایست شکست را قبول کنید. این بازی سرعت عمل و دقت شما را تا حد زیادی به چالش می کشد پس سعی کنید بازی را جدی بگیرید و توپ رابه سمتی بفرستیدکه بردتان را تضمین کند. همچنین در طول بازی برای برگشت توپ حریفتان جای گیری اهمیت زیادی دارد که این خود نشان از سختی بازی و هوش مصنوعی به کار گرفته در بازی دارد. پس بهتر از قبل از شروع بازی به قسمت تمرین آن بروید و خوب تمرین کنید تا هم با محیط بازی آشنا شوید و هم این که کمی مهارت به دست بیاورید تا در همان ابتدا سرخورده از شکست نشوید. شما می توانید بازی Grand Slam Tennis2 را در سه جام دیگر نیزدنبال کنید. همچنین حالت های چند نفره و آنلاین بازی باعث می شود هیجان خاصی را تجربه کنید.

گرافیک: بازی از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار است. طراحی شخصیت ها متناسب با ظاهر واقعی آن ها انجام شده و همچنین حرکات بازیکن ها طی ضربه زدن به توپ نرم و بی نقص صورت می گیرد. وجود انتخاب صحنه آهسته ضربات از دیگر امکانات بخش گرافیک است که باعث می شود بتوانید حرکاتتان را آنالیز کنید. همچنین تنوع در انتخاب شخصیت های مرد جزو نقطه قوت و عدم وجود بازیکن های سرشناس زن این ورزش در بازی یکی از نقاط ضعف بخش گرافیک به حساب می آید. با توجه به اینکه ابعاد زمین های تنیس بسیار کوچک است انتظار می رفت تعداد بیشتری از این زمین ها را در بازی شاهد باشیم ولی نه تنها تعداد این زمین ها زیاد نیست متاسفانه EA حتی نتوانسته آن طور که شایسته است از پس طراحی این زمین ها بر بیاید. به همین خاطر شما فرق چندانی بین زمین ها با هم نمی بینید. صداگذاری در بازی نیز به طور شایسته‌ای انجام شده و صدای گزارشگر و تشویق تماشاچیان در طول بازی هیجان شما را بالا و باز هم بالاتر می‌برد.

نتیجه گیری: اگرچه ممکن است Grand Slam Tennis2 بهترین بازی موجود در این سبک در بازار نباشد ولی مطمئن باشید عنوانی است که ارزش تجربه کردن را به طور حتم خواهد داشت. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:51 :: نويسنده : پیام عب

اینتل خطاب به سرمایه گذاران گفت: ما درباره اسمارت‌فون‌ها کاملا جدی هستیم و آماده‌ایم منابع تولیدی بسیار پیشرفته‌مان را در خدمت تولید اسمارت‌فون‌ها بگذاریم.
ماندانا سجادی: اینتل برای سرمایه گذاران و دیگر افراد شاغل در عرصه فن آوری پیام داده است: ما در حال حاضر برای تولید چیپ‌های اسمارت فون ها کاملا جدی هستیم.
این کمپانی، در روز سرمایه گذاران خاطر نشان کرد: اولین پردازنده دو هسته ای مخصوص اسمارت فون هایش "Medfield" Z2580تا اواخر امسال به بازار خواهد آمد و به همراه یک سیلیکون 4G LTE مارک اینتل عرضه خواهد شد.
رئیس اینتل، پائول اوتلینی برای نشان دادن تعهد خود در این زمینه گفت: سرعت توسعه چیپ های تلفن همراه دوبرابر قانون مور است به عبارت دیگر توسعه چیپی که در حالت عادی 6 سال طول می کشد ، تنها در 3 سال به انجام رسیده است.
یک وب سایت مربوط به بررسی چیپ به نام Anandtech هم نوشت: اگر آنها واقعا به صورت تهاجمی و سریع عمل کنند، شانس بزرگی در این زمینه خواهند داشت. به نوشته همین وب سایت چیپ فعلی اینتل برای اسمارت فون ها که یک پردازنده تک هسته ای است و Atom نام دارد با گوشی های مبتنی بر ARM به لحاظ عملکرد در رقابت است و در حالیکه عمر باتری های اینتل خیلی در بازار پیشرو نیست اما در رقابت شدید با گلکسی اس دو و گلکسی نکسوس قرار دارد.
پیش بینی می شود اینتل در سال 2013 ، چیپ جدیدی را با ساختاری کاملا متفاوت و گرافیک بالاتر و ملقب به Merrifield معرفی کند.
در کنار اینها با وجود سرمایه گذاری 800 میلیون دلاری Lenovo برای ورود به عرصه اسمارت فون ها و همچنین با وجود کمپانی هایی مانند Orange، ZTE و Motorola که گوشی هایشان را با پردازنده های اینتل سفارش داده اند ، شواهد بیشتری مبنی بر ورود اینتل به بازار اسمارت فون ها وجود دارد.
با همه این احوال، باز هم اینتل برنده قطعی نخواهد بود. آنها نمی خواهند از x86 که به شدت عرصه رقابت را در بازار کامپیوتر های شخصی مبتنی بر ویندوز محدود کرده است، سودی ببرند. و مدیران اجرایی اینتل روز پنج شنبه گفتند که با نیرویی قوی و تهاجمی در عرصه تولید و توسعه با پیشبرد طراحی چیپ هایشان به سمت سرعت های بالاتر با ARM رقابت خواهند کرد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:50 :: نويسنده : پیام عب

به دنبال ارسال نامه‌ای از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دستگاههای اجرایی، رئیس کل بانک مرکزی و اپراتورهای ارتباطی، مبنی بر ممنوعیت استفاده از ایمیل های عمومی با میزبانی خارجی از جملهYahoo ،Gmail ،Hotmail و MSN در مراودات خدماتی و بانکی، شورایعالی اطلاع رسانی پست‌الکترونیک چاپار را با میزبانی در مراکز داده امن داخلی آماده سرویس‌دهی به کاربران اعلام کرد.

براین اساس مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت نیز پست‌الکترونیک چاپار به نشانی http://www.chmail.ir/ را به عنوان یکی از سرویس‌دهندگان رسمی کشور در حوزه ایمیل داخلی معرفی کرد.

حجت‌الاسلام سعید سالاریان - قائم‌مقام دبیر شورایعالی اطلاع‌رسانی در این باره گفت: سرویس پست ‌الکترونیک چاپار به عنوان یکی از محصولات مجموعه سرویس‌های چاپار است که تحت عنوان( ChMail سی اچ میل) اواسط اسفندماه سال گذشته آغاز بکار کرد و با ارائه سرعت دسترسی بالا و بدون نیاز به احراز رسمی هویت افراد، بیش از 20 هزار مشترک را در عرض دو ماه به عضویت خود درآورده است.

وی تصریح کرد: عضویت در پست‌الکترونیک چاپار، نیاز به پرداخت هیچ‌گونه وجهی ندارد و وارد کردن اطلاعات هویتی مانند کدملی یا کدپستی، جزو موارد الزامی نیست.

به گفته سالاریان از مهمترین شاخص‌های این سرویس می‌توان به سیستم ثبت‌نام آنلاین، ساختار بازیابی ایمن کلمه عبور مبتنی بر روشهای مختلف رایج در دنیا، گستردگی طراحی و پیاده‌سازی برای جوابگویی به تعداد بالای کاربران همزمان سرویس گیرنده، یکپارچگی با پرتال مجموعه سرویس‌های چاپار برای سیستم مدیریت پشتیبانی، رمزنگاری اطلاعات محرمانه براساس گواهی دیجیتال معتبر جهانی و سرعت دسترسی بالا با توجه به میزبانی در مراکز داده امن داخلی اشاره کرد.

وی گفت: این سرویس در حال حاضر برای رمزنگاری اطلاعات از گواهی دیجیتال معتبر جهانی (SSL) استفاده می‌کند که با توجه به جهانی بودن این گواهینامه بر روی کامپیوتر شخصی تمام کاربران، به صورت پیش فرض در سیستم عامل پذیرفته شده و مورد اعتماد است؛ یکپارچگی سخت‌افزارها و نرم‌افزارها و همگونی سرویس در لایه‌های مختلف یکی از نکات قابل توجه است که می‌تواند بستری مناسب برای کاربران فراهم آورد.

سالاریان خاطرنشان کرد: پروژه مجموعه سرویس‌های چاپار با حمایت دبیرخانه شورایعالی اطلاع‌رسانی و تلاش بخش خصوصی طی 2 سال به ثمر رسیده و اکنون در حال سرویس‌دهی به کلیه کاربران است و بتدریج سایر سرویس‌های پیش‌بینی شده در این مجموعه، آماده بهره‌برداری شده و به ‌اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:46 :: نويسنده : پیام عب

یک سایت خبری آمریکایی در مقاله ای از 4 راهکار عمده دولت آمریکا برای جاسوسی از شهروندان آمریکایی سخن گفت.

سایت آمریکایی Tecca در این مطلب با تأکید تلویحی بر اینکه هیچ شهروندی در آمریکا از امنیت اطلاعات شخصی برخوردار نیست و همواره از طریق سیستم های جی پی اس، وب و مخابرات تحت کنترل است، می نویسد: در واقع دیگر هیچ محیطی در آمریکا حتی در فضای مجازی هم خصوصی نیست و هیچ راهی هم برای فرار از چشم های کنترل گر در آمریکا وجود ندارد.

این سایت آمریکایی در ادامه، 4 راهکار عمده ای که دولت آمریکا طی سال های اخیر، برای جاسوسی از شهروندان خود آنها را در دستور کار قرار داده است به این ترتیب معرفی می کند:

1_ ساخت یک مرکز عظیم در ایالت یوتا برای خواندن تمام ایمیل ها

بر اساس این گزارش، مرکز جاسوسی NSA در آمریکا در حال ساخت مرکزی عظیم در ایالت یوتا است تا در آن اقداماتی را برای خواندن تمام ایمیل های شهروندان آمریکایی انجام دهد. گفته می شود ساخت کامل این مرکز در سال 2013 به پایان می رسد.

گفته می شود بقیه در ادامه مطلب 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:44 :: نويسنده : پیام عب

به گفته يك كارشناس فناوري اطلاعات منطق حكم مي‌كند كه قيمت اينترنت ملي ارزان‌تر باشد، چراكه در اين شبكه هزينه‌اي بابت خريد پهناي باند و ارتباط بين‌امللی پرداخت نمي‌شود.
به گزارش افکار نیوز ،علي توسلي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: به هر حال شبکه‌ای ارتباطی که اينترنت ملي ناميده شده چنانچه به درستی برنامه‌ريزی و مديريت شود، منطقا ارتباطات داخل کشور را با توجه به زيرساخت‌های موجود و در حال توسعه ارتباطی ديتا، به مراتب بيش‌تر از سرعت فعلی کاربران خواهد ساخت و حتي صحبت از ارائه سرويس‌هايي تا دومگابيت مطرح شده است.

اين كارشناس ادامه داد: به همين دليل از نظر سرعت در شبكه طراحي شده مشكلي به نظر نمي‌آيد، اما براي رسيدن به اين شرايط، تغييراتی در سيستم‌های ارايه سرويس توسط تامين کنندگان( شركت‌هاي pap و مخابرات و...) لازم است که ممکن است تا تغيير در برخی مودم‌های کاربران را نيز در بربگيرد.

وي افزود: اما اين مساله ممكن است هزينه‌هاي متعددي را به بخش خصوصي تحميل كند و چنانچه توسط دولت حمايتي از اين بخش‌ها صورت نگيرد، ارائه‌کنندگان سرويس با دشواری‌هاي متعددي مواجه خواهند شد و به ناچار اين سرويس‌ها را به مراتب گران‌تر از حد فعلي ارائه خواهند كرد. البته هنوز تعرفه دقيقي براي سرويس های اين شبكه تعريف نشده و لازم است اين موضوع مورد توجه جدي‌تري قرار بگيرد.  بقیه در ادامه مطلب

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:42 :: نويسنده : پیام عب

معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: با ارسال کنندگان پیامکهای غیراخلاقی و تبلیغاتی غیرمجاز در صورت شکایت برخورد می کنیم.
سرهنگ محسن میر بهرسی اظهار داشت: ارسال پیامک های غیر اخلاقی جرم است و پلیس با ارسال کنندگان این گونه پیامک ها برخورد می کند. براین اساس پلیس براساس شکایت هایی که از سوی مراجع قضایی ارسال می شود برخوردهای لازم را با مجرمان انجام می دهد.
وی ادامه داد: همچنین ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی در صورتی که مرتکب تخلف شوند از سوی پلیس شناسایی و برخوردهای لازم با آنها انجام می شود. این شرکتها حق ندارند خارج از ضوابط تعیین شده اقدام به ارسال پیامک کنند.
به گزارش مهر معاون اجتماعی پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه پلیس نیز رصدهای لازم را انجام می دهد تاکید کرد: علاوه بر پرونده های قضائی که در اختیار پلیس قرار می گیرد، کارشناسان نیز رصدهای لازم را برای شناسایی هرزنامه ها و پیامک های غیر مجاز انجام می دهد.
سرهنگ میر بهرسی تاکید کرد: افرادی که دریافت کننده پیامک های غیر اخلاقی یا مزاحمت پیامکی هستند برای شکایت باید به دادسرای جرایم رایانه ای در خیابان شریعتی – طالقانی مراجعه کنند و پس از تشکیل پرونده در دادسرا موضوع از سوی ماموران پلیس فتا پیگیری می شود. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:27 :: نويسنده : پیام عب

شرکت Olympus به‌تازگی جدیدترین دوربین از سری مدل‌های مقاوم و مستحكم Tough خودش را به بازار معرفی کرده است.

این دوربین که با مدل TG-1 به بازار معرفی شده، طراحی مدرنی داشته و می‌تواند نظر بسیاری از کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. حسگر CMOS این دوربین امکان عکاسی با وضوح 12 مگاپیکسلی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دوربین نسبت به مدل‌های مشابه دیگر عکس‌های شفاف و با کیفیت‌تری داشته و عملکرد بهتری در شرایط کم‌نور و تاریک دارد. حلقه رابط لنزی این دوربین امکان استفاده از فیلترها و لنزهای متفاوت را برای کاربرانش فراهم می‌آورد.

این دوربین تا عمق ۱۲ متری ضد آب است، تا ارتفاع ۲ متری ضربات ناشی از سقوط را تحمل می‌کند و تا دمای منفی ده درجه سانتیگراد در مقابل یخ‌زدگی هم مقاومت می‌کند، البته بدنیست بدانید که این دوربین تحمل فشار تا ۱۰۰ کیلوگرم را هم دارد. این دوربین امکان زوم اپتیکال تا 4 برابر را داشته و از امکاناتی مانند GPS هم بهره می‌برد. پردازشگر تصویر TruPic VI در این دوربین امکان فیلمبرداری با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و با وضوح Full HD را فراهم می‌آورد.

این دوربین که قابلیت عکاسی متوالی با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه را دارد احتمالا از اواسط ماه جولای و با قیمت ۴۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:25 :: نويسنده : پیام عب

آخر این هفته 30 کشور جهان شاهد حضور iPad جدید خواهند بود. به این ترتیب جدیدترین نسخه از تبلت محبوب شرکت Apple در بیش از 80 کشور جهان در دسترس کاربران و طرفدارانش قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب کشورهایی مانند برزیل، تایوان، آرژانتین، عربستان سعودی و امارات متحده عربی iPad جدید را از روز دوازدهم ماه مه به صورت رسمی عرضه و روانه بازار خواهند کرد.

شرکت Apple اعلام کرده است که فروش تبلت‌های iPad این شرکت در فصل اول سال 2012 رشد سالانه 151 درصدی داشته و به صادرات 8/11 میلیون دستگاهی رسیده است. iPad جدید مجهز به نمایشگر Renita بوده و در اولین هفته عرضه‌اش در جهان 3 میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:24 :: نويسنده : پیام عب

گزارش‌هاي اخير بيانگر اين هستند كه آيفون جديد داراي صفحه‌نمايشي بزرگ‌تر، داك اتصالي كوچك‌تر و شيشه گوريلا گلس ۲ خواهد بود.
به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، گزارشي از سايت iLounge تاييد كرده كه آيفون ۵، باريك‌تر و داراي شيشه ضدخش گوريلا گلس ۲ برروي صفحه نمايش خود است.

اين محصول همچنين يك صفحه فلزي در قسمت پشت و صفحه نمايش در حدود ۴ اينچي خواهد داشت كه بزرگ‌تر از صفحه نمايش ۳.۵ اينچي مدل فعلي آيفون است.

علاوه بر اين، آيفون ۵ داراي يك داك اتصالي كوچكتر و در حدود ۲۰ درصد نازك‌تر از آيفون ۴ خواهد بود. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:23 :: نويسنده : پیام عب

اچ تي سي وان ايكس كه تلفن هوشمند شاخص از خانواده جديد اچ تي سي وان است، توسط اپراتور اي تي اند تي با قيمت ۱۹۹.۹۹ دلار در آمريكا به فروش گذاشته شد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، اين تلفن هوشمند داراي صفحه‌نمايش درخشان ۴.۷ اينچي، سرعت داده ۴G LTE و يك دوربين قوي است.

اما ساخته شدن از يك قطعه پلاستيك پلي كربنات و عدم ارتقاي ناگهاني به پردازنده چهار هسته‌يي از معايب وان ايكس به شمار مي‌رود. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:22 :: نويسنده : پیام عب

اعتراف کنید بعد از ۸ ساعت گشت و گذار متوالی در اینترنت احساس می‌کنید درون یک تونل هستید و جهان از همیشه به شما نزدیک‌تر است؟ اینطور نیست؟

به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین،اینجا صحبت فقط بر سر خریدهای اینترنتی نیست. معمولا در مرورگرهای ما ۴ زبانه باز است و بین ایمیل و خرید اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی و تایپ کردن سرگردانیم.
با توجه به پژوهشی که ForensicPsychology.net انجام داده است، این عمل هم سطح استرس مغز را بالا می برد و هم تفکر خلاق را می‌کشد. مشخص شده انجام چند کار آنلاین به صورت همزمان ورزش مقیدی برای مغز یا ذهن محسوب نمی‌شود. افرادی که بیشتر از حد معمول از اینترنت استفاده می‌کنند، ۲.۵ برابر بیش از سایرین به افسردگی دچار می‌شوند و در نهایت اینکه ، اعتیاد به اینترنت نوعی ماده سفید را در مغز ما کاهش می دهد که مسئول اصلی بخش حافظه و توانایی‌های حسی است.
اگر شما هم ترسیدید به ما بگویید! 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:15 :: نويسنده : پیام عب

جنبه‌های مالی بازار لوازم الکتریکی و الکترونیکی ایران، کمتر مورد بررسی قرار گرفته است. گروه Fast Market Research، که مدعی است در ارزیابی بازارها و انتشار اطلاعات پیشروست، در این زمینه نتیجه تحقیقی را منتشر کرده است.
این گروه در حوزه‌های گوناگون اقتصادی، تحلیل و ارزیابی می‌کند و نتایج تحقیقات خود را به فعالین بازار می‌فروشد.
در بین تحقیقات این مجموعه درباره بازار ایران، به تازگی دو تحقیق در حوزه زیرساخت‌ها و بازار تجهیزات الکترونیکی منتشر شده است.
هم‌اکنون گزارش مربوط به بازار تجهیزات الکترونیکی که مربوط به سه‌ ماهه دوم سال 2012 است، با نام «Iran Consumer Electronics Report Q2 2012» منتشر شده و متن کامل آن با هزینه 530 دلار در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و آنچه در ادامه می‌آید، چکیده رایگان و عمومی آن است.
متن کامل تحقیق، افزون بر آنچه در اینجا می‌آید، حاوی ارزیابی نقاط ضعف، قوت، فرصت‌ها و چالش‌ها، بخش‌های گوناگون بازار و شرکت‌های اصلی ایرانی حاضر در بازار نیز هست. بقیه در ادامه مطلب 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:14 :: نويسنده : پیام عب

چند شرکت فناوری ارتباطات در نظر دارند برای ایجاد یک استاندارد واحد همکاری را آغاز کنند تا باطریهای تلفنهای همراه از این پس به صورت بدون سیم شارژ شوند.
به گزارش خبرگزاری مهر، درحالی که یکی از بزرگترین غافلگیری های تلفن گلکسی اس3 سامسونگ که هفته گذشته رونمایی شد قدرت شارژ باطری این تلفن به صورت بدون سیم بود، اکنون با همکاری جدید شرکتهای ساخت موبایل این فناوری گسترده می شود.
شرکتهای سامسونگ، کوالکام و چند شرکت فناوری دیگر این فناوری را به صورت استاندارد برای تلفنهای همراه آینده ارائه می کنند به صورتی که یک شارژ کننده واحد نیروی باطری را برای چندین دستگاه در یک زمان فراهم می کند، این شارژر کننده های باطری حتی در داخل خودرو هم قابل استفاده است.
فراهم کردن یک استاندارد واحد برای این فناوری به این معنا است که در عصر جدید بدون سیم مشکل پیدا کردن کابل درست برای تلفنهای همراه نباید مشکلی باشد تا کاربران نتوانند باطریهای تلفن خود را شارژ کنند.
براساس گزارش پی سی مگزین، سامسونگ و کوالکوم به عنوان سردمداران فناوری بی سیم (Wireless) با شرکت ائتلاف قدرت بی سیم (A4WP) متحد شده تا این فناوری را به صورت واحد عرضه کنند.
شرکت A4WP امیدوار است این قابلیت را بدون نیاز به هزینه های سنگین فراهم کند. تا یک "هاب" به شارژ چندین دستگاه به طور همزمان بپردازد.
به منظور تحقق این فناوری زیرساخت قدرت بی سیم باید به نوعی توسعه یابد که دستگاه های تلفن همراه در منزل، محل کار و هنگام سفر بدون نگرانی از تطبیق پذیری شارژ شوند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:5 :: نويسنده : پیام عب

اپل تخفیف های بیشتری را برای آی پدهای دست دوم خود در فروشگاه آنلاین خود در نظر گرفته است. در این طرح جدید آی پد ۲ مدل ۱۶ گیگا بایتی WiFi با ۳۰ دلار کاهش قیمت ۳۱۹ دلار به فروش می رسد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از electronic، مدلهای دیگر نیز با کاهش قیمت روبرو شده اند که بالاترین میزان تخفیف ۵۰ دلار بوده است که برای تبلت ۶۴ گیگا بایتی ۳G در نظر گرفته شده است تا قیمت این آی پد به ۶۲۹ دلار برسد. تنها مدل دیگری که با تخفیف بالا عرضه شده است مدل ۱۶ گیگا بایتی ۳G است که با ۳۰ دلار کاهش ۴۴۹ دلار قیمت گذاری شده است. اولین نسل آی پد های اپل نیز در این طرح به فروش می رسند. مدل ۱۶ گیگا بایتی WiFi با ۲۰ دلار تخفیف با قیمت ۲۷۹ دلار به فروش می رسد 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:4 :: نويسنده : پیام عب

نخستین بازی رایانه ای آموزشی در حوزه مواد نفتی و پتروشیمی کشور خردادماه سال جاری رونمایی می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، این بازی با عنوان "طلای سیاه" ویژه گروه سنی 12 سال به بالا طراحی شده و برنامه رونمایی از این بازی که با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و بخش خصوصی تولید شده اوایل خردادماه برگزار می شود.
در این بازی نحوه استفاده از منابع و چینش آن از لحاظ میزان دوری و نزدیکی با چاههای نفت ایران به شکل واقعی درنظر گرفته شده تا بازیکن از این طریق با مسائل حوزه نفت و تاریخ ملی شدن این صنعت آشنا شود.
آموزش نحوه استفاده از منابع نفتی به ویژه فرهنگ صحیح مصرف نفت خام از طریق پالایش آن و استفاده دوباره از این مواد با توجیه اقتصادی و درآمد کلان حاصل از فروش این مواد باز تولید شده از اهداف ساخت این بازی رایانه ای است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:2 :: نويسنده : پیام عب

پاناسونیک ژاپن از زیان خالص 9 میلیارد و 670 میلیون دلار برای سال مالی منتهی به ماه مارس به علت پیامدهای افزایش ارزش ین و وقوع سیل در تایلند و همچنین هزینه های تغییر ساختار خود، خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری کیودو ، پاناسونیک در شرایطی متحمل این زیان عظیم شده است که این شرکت سال قبل، 74 میلیارد و 20 میلیون ین سود کرده بود.

سود عملیاتی پاناسونیک نیز در سال مالی 2011، 85.7 درصد کاهش یافت و به 43 میلیارد و 730 میلیون ین رسید.

فروش پاناسونیک نیز 9.7درصد کاهش یافت و به هفت تریلیون و 850 میلیارد ین رسید. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:58 :: نويسنده : پیام عب

مدیرکل نظارت بر سرویسهای رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کنترل تمامی تجهیزات ارتباطی و رادیویی در هنگام ورود به کشور خبرداد و گفت: تمامی بخشها برای راه اندازی باندهای "جی اس ام" باید از رگولاتوری مجوز بگیرند.
گرشاسب جمشیدنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وجود قانون برای بی سیم های اختصاصی که حدود 30 سال است به تصویب رسیده است، تاکید کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر تمامی تجهیزات فرستنده و گیرنده که وارد کشور می شوند نظارت دارد و مشکل شبکه های فرستنده و گیرنده که از گذشته باعث تداخل در فضای فرکانسی کشور شده اند را نیز به مرور رفع می کند.
 وی افزود: برطرف کردن اینگونه تداخلات در شبکه های رادیویی نیازمند زمان است و چند سالی است که حتی بخش های نظامی و انتظامی نیز قبل از فعالیت در باندهای فرکانسی موضوع را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اطلاع می دهند. بقیه در ادامه مطلب
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:56 :: نويسنده : پیام عب

سونیتا سراب‌پور - «استفاده از پسوند دامنه کشوری ir. در کلیه وب‌سایت‌ها و پرتال‌هاي داخلی اجباری است، ضرورت میزبانی وب‌سایت‌ها و پرتال‌ها در داخل کشور، ممنوعیت ایجاد هرگونه شبکه اختصاصی توسط دستگاه‌ها بدون هماهنگی با وزارت ارتباطات، با توجه به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، ایجاد مراکز خدمات داده بدون هماهنگی و مجوز وزارت ارتباطات ممنوع است و...»
این‌ موارد، از جمله بخش‌نامه‌های جدید وزارت ارتباطات به دستگاه‌های اجرایی کشور است. بخش‌نامه‌هایی که از ابتدای هفته جاری یکی پس از دیگری منتشر می‌شوند. اما در بین این بخش‌نامه‌ها، شاید یکی از دستورات وزیر وزارت ارتباطات، که مورد توجه و انتقاد کاربران و کارشناسان حوزه آی‌تی قرار گرفته است، مربوط به ممنوعیت استفاده از ایمیل‌هایی با میزبانی خارجی در ارسال صورت حساب‌های بانکی مشتریان باشد.
از زمان انتشار این بخش‌نامه توسط وزیر ارتباطات سوالات گوناگونی مطرح شده است. از جمله اینکه مگر وزیر وزارت ارتباطات می‌تواند مانند یک قانون‌گذار وارد عمل شود و دستور به ممنوعیت استفاده از میل‌های خارجی را بدهد، یا اینکه از طریق یک پست الکترونیک چه اطلاعات سری بانکی رد و بدل می‌شود که باید از این پس از میل بومی به جای میل خارجی استفاده شود، همچنین مگر این امکان وجود دارد که بانک‌ها در صورت فراهم بودن شرایط اقدام به راه‌اندازی یک میل بومی برای کاربرانشان کنند؟
در این گزارش سعی می‌کنیم برای این سوالات پاسخی پیدا کنیم. بقیه در ادامه مطلب 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:52 :: نويسنده : پیام عب

به دستور وزیر ارتباطات، از این پس اپراتورهای تلفن همراه نباید ریزمکالمات مشترکان خود را به ایمیل‌های با میزبانی خارجی آنان ارسال کنند.
پس از ممنوع شدن ارسال صورت‌حساب‌ مشتریان بانک‌ها به ایمیل‌های خارجی از سوی وزیر ارتباطات، ارسال صورت‌حساب مشترکان تلفن همراه نیز به این گونه ایمیل‌ها ممنوع شد.
بر اساس این گزارش، اخیراً وزیر ارتباطات در نامه‌ای خطاب به محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، قبول ایمیل‌های خارجی را در هنگام افتتاح حساب‌ بانکی و ارسال صورت‌حساب مشتریان به آن را ممنوع اعلام کرد.
در همین ارتباط نیز به تازگی تقی‌پور، با ارسال نامه‌ای به معاون خود، اعلام کرد: از این پس استفاده از ایمیل‌های خارجی برای ارسال ریزمکالمات مشترکان تلفن از سوی اپراتورها ممنوع شده است.
به گزارش فارس ، در این نامه که از سوی رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به محمد کرم‌پور معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارسال شده‌، آمده است: بقیه در ادامه مطلب 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:49 :: نويسنده : پیام عب

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از توقف توزیع سیم‌کارت دانش در مدارس خبر داد و گفت: این وزارتخانه با همراه اول هیچ قراردادی ندارد.
علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در خصوص اخباری مبنی بر وجود قرارداد با شرکت همراه اول برای توزیع سیم‌کارت در مدارس، اظهار داشت: این وزارتخانه هیچ قراردادی با شرکت همراه اول ندارد و در تفاهم‌نامه توزیع سی‌دی قرآنی، هیچ نامی از همراه اول برده نشده است.
وی ادامه داد: ماجرا از این قرار است که چند ماه پیش شرکت سروش مهر به معاونت پرورشی آموزش و پرورش مراجعه کرده و خواستار توزیع سی‌دی به صورت رایگان در مدارس با هدف ترویج فرهنگ قرآنی شده است.
فرهادی افزود: معاونت پرورشی آموزش و پرورش پس از بررسی سی‌دی موردنظر و با توجه به اینکه این سی‌دی را برای دانش‌آموزان مفید تشخیص داد، با توزیع آن در مدارس موافقت کرد.
وی با بیان اینکه در تفاهم‌نامه امضاء شده با شرکت سروش مهر، هیچ اشاره‌ای به شرکت همراه اول نشده است، اضافه کرد: شرکت موردنظر تنها خواستار توزیع سی‌دی بوده و به آموزش و پرورش اعلام کرد که هیچ هزینه‌ای نیز برای توزیع سی‌دی نمی‌خواهد.

* * به هیچ اپراتوری اجازه توزیع سیم‌کارت در مدارس را نمی‌دهیم بقیه در ادامه مطلب 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:47 :: نويسنده : پیام عب

اگر چه با وجود کاهش تقریبا 20 تومانی نرخ درهم در دو روز گذشته، در بازار خرید و فروش کامپیوتر شاهد هیچ‌گونه کاهش قیمتی نبوده‌ایم. اما بنا بر اعلام فعالان بازار، فعالان بازار که تا پیش از این از عرضه کالاها به بازار خودداری مي‌کردند، اینک نسبت به فروش کالاهای خود رغبت نشان مي‌دهند.
به گفته فعالان بازار کامپیوتر، کسبه از ترس اینکه با ادامه روند نزولی نرخ درهم متضرر شوند و همچنین با مشاهده واردات کالاهای جدید به بازار نسبت به فروش کالاهایشان در بازار اقدام کرده‌اند. در رابطه با این موضوع روزنامه دنياي اقتصاد با بهنامی، یکی از فعالان بازار کامپیوتر گفت‌وگویی داشت که می‌خوانید:
شنیده مي‌شود فروشندگان نسبت به عرضه کالاهای خود در بازار مانند سابق مقاومت نمی‌کنند و برای به فروش رساندن کالاها اقدام می‌کنند. این تغییر ناگهانی به چه علت است؟
درست است. البته گروهی از فعالان بازار نسبت به فروش کالاهایشان اقدام کرده‌اند و گروهی همچنان نسبت به عرضه کالاها به بازار دست به عصا عمل می‌کنند.
چه شد که فروشندگان تصمیم گرفتند دست از احتکار کالاها بردارند؟
همه موضوع احتکار کالا نیست و برخی واقعا موجودی نداشتند. اما به هر حال کاهش نرخ درهم در کنار واردات مدل‌های جدید به بازار و بروز انتشار اخباری در بازار باعث شد تا گروه بزرگی از کسبه نسبت به عرضه کالاهای‌شان در بازار اقدام کنند.
آیا همپای کاهش نرخ درهم قیمت کالاها هم در بازار کاهش یافته است؟
خیر. اکثرا کالاها با همان قیمت هفته‌های گذشته به فروش مي‌رسند. زیرا این کالاها با دلار گران وارد بازار شده‌اند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:45 :: نويسنده : پیام عب

واردات انواع نوت بوک به کشور در سال 1390 با رشد خیره کننده 50 درصدی به بیش از 487 میلیون دلار رسید.
به گزارش (ایسنا)، براساس آمار گمرک ایران، در سال گذشته واردات انواع نوت بوک به کشور با رشد 49.1 درصدی نسبت به سال 1389 به بیش از 487.7 میلیون دلار رسید.
وزن نوت بوک های وارداتی به کشور نیز با افزایش 28 درصدی به بیش از 4500 تن رسید.
امارات بزرگترین مبداء نوت بوکهای وارداتی به ایران در سال گذشته بود؛ به طوری که سهم اين كشور از کل نوت بوک‌های وارداتی به ايران به بیش از 95 درصد معادل 465 میلیون دلار رسید. چین با 16 میلیون دلار و مالزی نیز با 2.5 میلیون دلار صادرات در رده های بعدی قرار گرفتند.
تعداد بسیار محدود نوت بوک نیز طی سال گذشته از آلمان، آروبا، آندورا، اسپانیا، استرالیا، آمریکا، تایلند، تایوان، ترکیه، کره جنوبی، سنگاپور، کانادا، نروژ و هنگ‌کنگ وارد ایران شد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

بعد از پایان آزمون کارشناسی ارشد 90 دانشگاه آزاد اسلامی در واحد نمونه علوم تحقیقات تهران که به داوطلبین آقا اختصاص یافته بود شرکت کنندگان در آزمون برای استفاده از سرویس های بهداشتی هر کدام از طبقات با ممانعت برگزارکنندگان آزمون مواجه شدند و آنها به بهانه خرابی و یا قفل بودن درب دستشویی ها داوطلبین بیچاره را که اکثر آنها پدر یک خانواده و جزء کارمندان و کارشناسان ادارات دولتی بودند و برای خود اسم و رسمی داشتند را بدون ملاحظه به سمت 2 دستگاه توالت صحرایی (کانکس) مستقر در حیاط و محوطه دانشکده علوم انسانی هدایت می کردند .

که همین امر موجب نارضایتی و رنجش خاطر داوطلبین امسال شد . و این سئوال که چطور امکان دارد که باوجود واریز حداقل 35هزار تومان به حساب دانشگاه آزاد برای شرکت در آزمون ارشد این داشگاه آنهم در تهران و واحد علوم تحقیقاتش از فراهم کردن حداقل امکانات برای رفاه داوطلبان عاجز بماند و مانند جنگ زدگان و یا زلزله زدگان با دانشجویان برخورد نماید .

- نکته بعدی اینکه دسترسی از نقاط مختلف شهر تهران به واحد علوم تحقیقات بجز ساکنین غرب تهران بسیار مشکل است . برخی دانشجویان که از شرق تهران و یا استان های شمالی عازم این واحد شدند اذعان کردن علیرغم اینکه با برنامه ریزی های خود به موقع از منزل حرکت کردند اما گرفتار ترافیک سنگین عصر پنجشنبه بزرگراه همت و اطراف میدان پونک شدند همین امر منجر به وارد آمدن استرس و تاخیر ورود آنان سر جلسه آزمون شده است. بهتر است برای سال های آینده و کاهش مسافت با هماهنگی های بهتر حتی از مدارس وسط شهر و نقاط مرکزی تهران برای برگزاری آزمون بهره برد .

- نبود تابلوهای اطلاع رسانی و پارچه نوشته های راهنما، منجر به سردرگمی بسیاری در اطراف میدان دانشگاه شده بود . همچنین پراکندگی دانشکده های واحد هلوم تحقیقات با سطوح شیب دار تند منجر به تحلیل فکری و روحی حتی جسمی داوطلبان خواهد شد .                                                                                                                       

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها